Неможливо зайти в Приват24: підтримка каже йти у відділення
Клієнт фінансової установи зіткнувся з труднощами при спробі отримати доступ до Приват24, оскільки додаток запросив повторну авторизацію. При повторній спробі входу клієнт виявив, що ПриватБанк вирішив розірвати угоду з ним. Про цю ситуацію клієнт розповів у відгуку на форумі Мінфіну.
Клієнт звернувся за роз’ясненнями щодо причин розірвання договору через онлайн-підтримку банку, але отримав лише направлення вирішити питання у фізичному відділенні. На жаль, клієнт не зміг відвідати відділення особисто, а без необхідної підтримки онлайн залишився без доступу до своїх коштів та банківських карток.
У відповідь на скаргу клієнта ПриватБанк зазначив, що у своїй діяльності суворо дотримується законодавчих та регуляторних норм, встановлених Національним банком України, які включають заходи з протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення.
Коли договір з клієнтом розривається, банк обмежує послуги, що надаються цій особі. Клієнти в таких ситуаціях мають право перевести залишок коштів на рахунку в інший банк.
Для ініціювання переказу коштів на рахунок в іншому банку клієнтам рекомендується звернутися до будь-якого відділення ПриватБанку з необхідними документами, які включають
- Реквізити банківського рахунку одержувача, відкритого на його ім’я.
- Документи, що підтверджують повноваження розпорядження цим рахунком.
- Дійсний документ, що посвідчує особу.
- Довідка про реєстрацію в Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, що містить реєстраційний номер облікової картки платника податків.
- Заповнену заяву на переказ залишку коштів на рахунку.