Чи можна паркувати автівку із вивернутим рулем: розвіюємо популярні міфі
Більшість водіїв переконані, що руль у припаркованій автівці ні в якому разі не повинен бути вивернутий. Натомість його потрібно залишати у прямому положенні. Чому серед автомобілістів побутує таке переконання і вірне ли воно? Про це розповіли досвідчені працівники одного зі столичних автосервісів.
Чи шкодити автівці вивернуте руль?
Автомайстри стверджують, що залишаючи автомобіль на парковці із розгорнутим кермом ви не принесете їй жодної шкоди. Але це твердження вірне тільки якщо машина технічно справна. У такому випадку положення коліс, навіть при довгій стоянці, не має жодного значення. Однак частина водіїв продовжує вірити в цілу низку міфів про можливі поломки внаслідок такого паркування.
Міф про шкоду для гідропідсилювача керма
У дев'яностих роках проблеми із гідропідсилювачами були у кожного іншого автомобіля. Характерні для цієї поломки шипіння, свист та протічки тоді пов'язували саме із неправильним положенням керма під час стоянки. Але така проблема виникає зазвичай через зношування компонентів ЦПК. До того ж незначний шум під час роботи гідропідсилювача – це норма. Він свідчить лише про роботу нормалізуючого тиск клапана.
Міф про загрозу пиловикам
Деякі водії вважають, що від вивернутого під час стоянки керма страждають пиловики. Однак навантаження на цю деталь у процесі їзди набагато більше. І хоча автомеханіки не радять протягом тривалої години утримувати руль у крайніх положеннях, жодного стосунку до паркування цей порад не має.
Чи безпечне паркування з розгорнутими колесами?
З точки зору безпеки паркування з розгорнутим кермом у деяких випадках є найкращим варіантом. Наприклад, якщо ви залишаєте автомобіль на схилі, потрібно розвернути колеса у напрямку дороги. Тоді вона не скотиться вниз, адже колеса під час руху стикнуться із бордюром, фіксуючи автівку на місці.
Натомість під час паркування на рівній поверхні руль все ж таки краще залишати у прямому положенні. Адже якщо колеса будуть сильно розгорнуті назовні, вони можуть завадити руху іншої машини та призвести до зіткнення.