Від українського мобільного оператора пішли сотні тисяч абонентів
Оператор мобільного зв'язку Lifecell повідомив про значне збільшення чистого прибутку за перший квартал 2023 року, який склав 515,6 млн гривень ($18,4 млн) порівняно з 209,4 млн гривень ($7,5 млн) за аналогічний період 2022 року.
Таке різке зростання відбулося незважаючи на скорочення активної абонентської бази на 3,4% через військові дії: з 8,9 млн абонентів до 8,6 млн.
Однак компанія також повідомила про збільшення числа абонентів на 1,2% порівняно з четвертим кварталом 2022 року, що свідчить про деяке відновлення чи нове зростання числа клієнтів.
Дохід компанії за перший квартал 2023 року також значно зріс на 16,5%, досягнувши 2,7 млрд. гривень ($96,3 млн.). Аналогічно, показник EBITDA (прибуток до сплати відсотків, податків, зносу та амортизації) зріс на 24,2% порівняно з аналогічним періодом минулого року, а маржа EBITDA збільшилася з 56% до 59,7%.
З іншого боку, капітальні інвестиції в компанію скоротилися з початку року на 10,3%, до 638 млн. гривень ($22,8 млн.) з 711,6 млн. гривень ($25,4 млн.) минулого року.
Загальні результати діяльності Lifecell у першому кварталі 2023 року свідчать про міцне фінансове становище, незважаючи на проблеми, пов'язані з військовими операціями та невеликим скороченням активної клієнтської бази. Компанії вдалося збільшити прибуток і рентабельність за одночасного скорочення капітальних вкладень.