China-Review.com.ua » Новости » Компанія Vodafone запускає власну версію штучного інтелекту: що зміниться для абонентів

Компанія Vodafone запускає власну версію штучного інтелекту: що зміниться для абонентів

Поделиться:
15 мая, 2024
Автор: Admin2
1 459
0
Компанія Vodafone запускає власну версію штучного інтелекту: що зміниться для абонентів

Один з найбільших мобільних операторів України поділився цікавою інформацією. Виявляється, що компанія протягом тривалого періоду часу розробляла власну версію штучного інтелекту, на що було витрачено мільйони гривень.

 Про це розповів керівник департаменту цифрових рішень компанії Водафон Сергій Бориславський. Презентація цієї системи відбулася 15 травня й основна її мета покращити роботу працівників колл-центру.


Спочатку систему будуть тестувати
Бориславський зазначив, що спочатку систему будуть тестувати всередині компанії.

«Ми протестуємо штучний інтелект всередині компанії, на власних бізнес-процесах обслуговування клієнтів, старт системи 15 травня. У цей проєкт ми залучили зараз близько 30 осіб», – зазначив керівник проєкту.


Загалом, тестуватимуть кілька різних етапів, які охоплює цей ШІ.

«Щодня співробітнику буде доступна інформація, наскільки він ефективно перформить, що йому треба змінити, як змінити свій скрипт, де йому треба бути наполегливішим у спілкуванні з клієнтом, або які слова використовувати для того, щоб його робота приносила більше цінності для нашої компанії та більше цінності для клієнта», – додає Бориславський.


В даний проєкт інвестовано мільйони гривень
Компанія вирішила не купувати готові рішення, а розробити все з нуля та під власні потреби.

«Не називатиму точних цифр, але це десятки мільйонів, які ми вкладаємо, вже вклали і плануємо вкладати в цю історію. І вона складається з кількох частин. Перша – це побудова власної hardware-інфраструктури. Сервери, GPU, які зараз коштують мільйони, дістаються досить складно, але ми це вирішуємо. Друге — побудова софтової частини, для цього існує власна ІТ-компанія — IT SmartFlex, яка надає цю послугу для Vodafone Ukraine — побудова продукту комплексно», – підсумував Бориславський.


В перспективі ця система повинна покращувати якість обслуговування клієнтів. Також у Водафон вже розпочали працювати над розробкою власного чат-бота.

Комментарии

Новости Портала
Samsung підтвердила 7 років оновлення для своїх смартфонів: список
Вчера, 20:28 0

Samsung підтвердила 7 років оновлення для своїх смартфонів: список

Щоб привернути увагу користувачів, компанія Samsung пішла на безпрецедентні заходи. У січні 2024 року на презентаціїGalaxy S24 південнокорейський технологічний гігант оголосив про семирічну підтримку серії.

У ТЦК йти більше не треба: кому автоматично продовжили відстрочку у «Резерв+»
Вчера, 20:26 0

У ТЦК йти більше не треба: кому автоматично продовжили відстрочку у «Резерв+»

Заступниця Міністра оборони розповіла, які категорії військовозобов’язаних можуть отримати відстрочку, «не поворухнувши пальцем». Частині українців мобільний застосунок «Резерв+» днями автоматично продовжив термін дії відстрочки. Про це повідомила заступниця

Видео