China-Review.com.ua » Новости » Відомо скільки українців надають перевагу повідомленням перед дзвінками

Відомо скільки українців надають перевагу повідомленням перед дзвінками

Поделиться:
22 апреля, 2024
Автор: Admin2
1 193
0
Відомо скільки українців надають перевагу повідомленням перед дзвінками

Viber провів масштабне дослідження ставлення українців до вхідних дзвінків. В опитуванні взяли участь 18 тисяч респондентів.



Як українці ставляться до дзвінків
Результати опитування показали, що 57% не проти вирішувати питання в розмовах. Ще 22% ставляться нормально до дзвінка тільки якщо була попередня домовленість. Водночас кожен пʼятий респондент надає перевагу повідомленням.

Респонденти також виокремили випадки, в яких повідомлення є більш зручними за дзвінок: питання від колег чи клієнтів (65% проти 35% за дзвінки), питання від магазинів, кур’єрів тощо (70% проти 30% за дзвінки), а також інші можливі розмови (78% проти 22% за дзвінки).


Як українці реагують на вхідні дзвінки: дослідження показало, що більшість українців завжди беруть слухавку від відомих номерів, проте, у випадку викликів від невідомих контактів — все залежить від обставин. Зокрема, дзвінки з незнайомих номерів без попередження ніколи не беруть 53% опитаних.


Що ж до дзвінків від компаній з акціями та пропозиціями замовити послугу, українці були однозначними у відповідях: 80% респондентів це дратує. Тільки 20% зазначили, що ставляться до таких викликів добре, на випадок, якщо бізнеси запропонують щось дійсно корисне.

Дзвінки з незнайомих номерів: перевірити чи заблокувати?


А що з дзвінками з невідомих номерів? 45% українців ставляться до них нейтрально. Натомість 55% українців відповіли, що такі виклики дратують. Серед причин такої реакції 68% українців зазначили, що дзвінки від незнайомих контактів не приносять нічого корисного, а тільки забирають час. Ще 18% відповіли, що від подібних викликів постраждали вони самі або їх рідні. 14% обрали варіант “Інше”.

Чи хотіли б українці автоматично дізнаватися, хто телефонує з незнайомого номера? 94% респондентів відповіли позитивно: 72% — однозначно так, 19% — в окремих випадках і 3% — якщо телефонує компанія.


Наостанок Rakuten Viber запитав українців, чи перевіряють вони невідомі номери та чи блокували незнайомі контакти за останні три місяці. Відповіді показали, що 40% українців перевіряють не записані номери: 16% шукають в інтернети, 13% — за допомогою спеціалізованих програм, 11% — у Rakuten Viber. 53% не вдаються до перевірок, а 6% обрали варіант “інше”. Загалом 53% українців блокували невідомі контакти за останні три місяці.

Комментарии

Новости Портала
Клієнт ПриватБанку став “дропом” в очах банку через позичені гроші
Вчера, 19:00 0

Клієнт ПриватБанку став “дропом” в очах банку через позичені гроші

Одна з клієнток Привату днями поскаржилася на неправомірне блокування карти. У розділі коментарів на сайті Мінфіну вона описала свою ситуацію. За словами жінки, в певний момент вона просто виявила, що картка не працює й одразу звернулася до служби підтримки банку.

Російські удари по Україні: як відновлюється критична інфраструктура в умовах війни
Вчера, 17:00 0

Російські удари по Україні: як відновлюється критична інфраструктура в умовах війни

З початку війни Росія активно атакує критичну інфраструктуру України, намагаючись зламати економіку та оборону країни. Енергетичні об’єкти, транспортні вузли та водопостачання стали основними цілями. Однак Україна продовжує ефективно реагувати на ці загрози,

Видео