Повинні знати всі абоненти: у Київстар розповіли про поповнення рахунку після атаки
Мобільний оператор Київстар уже оговтався від кібератаки, здійсненої вранці 12 грудня. Тому абоненти знову можуть дзвонити, використовувати інтернет та інші функції. Однак є ще одна особливість, пов'язана з поповненням рахунку.
Про це повідомили у прес-службі Київстар на офіційній сторінці компанії в мережі X (колишньому Twitter).
Чи можна поповнювати рахунок
У Київстарі розповідають, що функція поповнення рахунку вже є цілком доступною. Але є певні особливості, які слід зважати.
Представники блакитного мобільного оператора запевняють, що поповнення рахунку мобільного номера або домашнього інтернету вже доступне. Але оскільки всі сервіси ще не відновлено, Київстар не зможе проінформувати про успішне надходження коштів на рахунок за допомогою звичного SMS-повідомлення.
Що відомо про кібератаку
Вранці 12 грудня українці масово почали скаржитися на відсутність мережі оператора Київстару. Підключити до національного роумінгу також не виходило. З'ясувалося, що причиною неполадок є кібератака. Відповідальність за це взяло на себе хакерське угруповання "Сонцепек". Проте не обійшлося і без допомоги українського зрадника – співробітника компанії, який надав росіянам доступ до потрібних даних.
При цьому атака хакерів була успішною. Вони зуміли повністю обрушити мобільний зв'язок та інтернет від Київстару. При цьому все вийшло з ладу більше, ніж на добу, над відновленням деяких сервісів працюють досі.
Як стало відомо, їм вдалося частково знищити програмне забезпечення та зруйнувати налаштування транзитних базових станцій.
Фахівцям компанії довелося виконати колосальну роботу з відновлення інфраструктури. І навіть на сьогодні, незважаючи на роботу мобільного зв'язку та інтернету, відновлено далеко не всі функції. Робота над відновленням продовжується.
Після повного відновлення всіх сервісів Київстар проаналізує скільки часу абоненти були без доступу до зв'язку і надасть компенсацію.