Якщо на телефоні встановлений Приват 24: клієнтам повідомили про зміни

ПриватБанк анонсував масштабне оновлення мобільного обслуговування Приват24, яке принесе сучасний дизайн та розширений функціонал. Про це говорить заступник голови правління банку Маріуш Качмарек, Сповістивши, що зміни спрямовані на покращення користувацького досвіду.
Що нового в оновленні?
Основні зміни стосуються редизайну головного екрану та впровадження інклюзивних функцій. У банку наголошують, що оновлення розроблено з урахуванням побажань клієнтів і є частиною цифрової стратегії розвитку.
Оновлений інтерфейс стане ще зручнішим і більш інтуїтивним. Користувачі кожного платежу переглядають баланс і реквізують свої картки, а поповнення рахунку відбувається в кількох кліках через Apple Pay, Google Pay або за номером IBAN.
На головному екрані з’являються персоналізовані улюблені сервіси та шаблони платежів, а програма лояльності «Привіт» буде розташована у більш зручному місці на панелі навігації.