Банкомати “Привату” безкарно крадуть гроші українців: як працює “схема”

На порталі "Мінфін" з’явилася скарга щодо несправності банкомату ПриватБанку, через яку клієнт втратив кошти.
Чоловік намагався зняти 12 000 гривень, використовуючи QR-код. Через встановлені ліміти операцію довелося розділити на три транзакції по 4000 гривень. Дві операції пройшли успішно, і клієнт отримав 8000 гривень. Однак під час третьої спроби банкомат видав помилку – гроші списалися, але не були видані.
Що відповів банк?
Клієнт звернувся в службу підтримки, де оператор підтвердив наявність збою та зареєстрував заявку. Спочатку банк пообіцяв вирішити проблему протягом 1–3 днів, але потім попросив почекати ще 14 днів.
Однак після 20 днів очікування клієнту повідомили, що факт збою не підтверджено, і гроші йому не повернуть.
"09.02.2025 ПриватБанк ухвалив рішення, що збій за моєю заявкою не підтверджено, отже, повернення коштів не буде", – розповів обурений клієнт.