China-Review.com.ua » Новости » Скільки українців вимикають прилади з розетки та чому

Скільки українців вимикають прилади з розетки та чому

Поделиться:
19 марта, 2024
Автор: Admin2
1 412
0
Скільки українців вимикають прилади з розетки та чому

Результати дослідження показали, що 39% українців не відключають техніку від розеток. Ще 37% відключають тільки перед від’їздом з дому надовго. 19% від’єднують хоча б один пристрій перед кожним виходом з дому. Тільки 5% – щоразу перед сном.

З числа опитаних, хто відключає техніку від розеток, найпопулярнішими пристроями виявилися зарядки від смартфона (19%) і від ноутбука (16%). Також респонденти відключають такі гаджети (читачі могли вибрати кілька варіантів відповіді):


  • телевізор (15%);
  • чайник (13%);
  • мікрохвильова піч (11%);
  • роутер (9%);
  • тостер (9%);
  • холодильник (2%).


Також Технофан з’ясував причини, через які українці відключають техніку. Найпопулярніша відповідь – щоб уникнути короткого замикання (77%). Тільки 12% респондентів у такий спосіб економлять на електроенергії. 7% зізналися, що роблять це за звичкою. Лише 1% побоюється фонового випромінювання від електроприладів.


На запитання “Ви б хотіли відключати техніку з розеток для економії грошей на електроенергії?” більшість українців (67%) відповіли негативно. Однак 21% готові піти на такий крок. Ще 12% вже відключають техніку від розеток з метою економії. При цьому половина українців (50%) хоче спробувати або вже користується розумними розетками.

Комментарии

Новости Портала
Hisense "прокачала" смартфон A9 з екраном E-Ink
Вчера, 16:00 0

Hisense "прокачала" смартфон A9 з екраном E-Ink

Представлений ще 2022 року смартфон Hisense A9 несподівано отримав оновлену версію. Компанія трохи покращила його апаратні специфікації, при цьому ціна незвичайного пристрою з «паперовим» екраном відчутно зросла.

Аналітики назвали найдорожчі світові бренди у 2025 році
Вчера, 15:24 0

Аналітики назвали найдорожчі світові бренди у 2025 році

Фахівці компанії Brand Finance опублікували новий рейтинг ринкової вартості брендів станом на початок поточного року. Заодно аналітики оцінили темпи зростання капіталізації світових компаній, виділивши серед них найшвидше.

Видео