China-Review.com.ua » Новости » Xiaomi випустила розумний водоочисник у дизайні ігрового ПК

Xiaomi випустила розумний водоочисник у дизайні ігрового ПК

Поделиться:
03 апреля, 2023
Автор: Admin2
1 210
0
Xiaomi випустила розумний водоочисник у дизайні ігрового ПК

Бренд Viomi, що входить в екосистему Xiaomi, представив проточний фільтр Super 2 Max із шестишаровою технологією фільтрації.

Він підключається до водопроводу та очищає воду від важких металів, хімічних домішок та бактерій, а також синхронізується зі смартфоном для моніторингу якості води.



Новинка виконана у чорному корпусі з нетиповим для «кухонної» продукції дизайном. Усередині розташовані змінні фільтруючі елементи та зворотноосмотична мембрана із заявленим терміном служби до шести років. Як стверджує бренд, такий комплект забезпечує очищення водопровідної води від хімічних домішок, бактерій та важких металів із ефективністю до 99,8%.


Водоочисник наповнює склянку об'ємом 150 мл за три секунди, максимальна швидкість потоку досягає 2,96 л/хв. Фільтр постачається в комплекті із краном для встановлення на мийку. Він оснащений дисплеєм, на якому відображається ступінь зношування фільтруючих елементів, якість води та інші відомості. Також цю інформацію можна отримати через програму для смартфона.


На старті продажів у Китаї Viomi Super 2 Max можна купити на замовлення за $436, пізніше він надійде в роздріб за ціною $727.

Комментарии

Новости Портала
Аналітики назвали найдорожчі світові бренди у 2025 році
Сегодня, 15:24 0

Аналітики назвали найдорожчі світові бренди у 2025 році

Фахівці компанії Brand Finance опублікували новий рейтинг ринкової вартості брендів станом на початок поточного року. Заодно аналітики оцінили темпи зростання капіталізації світових компаній, виділивши серед них найшвидше.

Гроші на вітер: смартфони, які не варто купувати в 2025 році
Вчера, 19:30 0

Гроші на вітер: смартфони, які не варто купувати в 2025 році

Одразу уточню: мова піде про придбання нових смартфонів, які доступні на ринку без врахування акцій, знижок чи інших маркетингових умов, що можуть вплинути на вибір покупця.

Видео